Drugi etap konkursu Bridge Builder Game


Pierwszy etap cieszył się dużą popularnością, dlatego mam nadzieję, że wszyscy z ochotą przystąpią do rozwiązania drugiego zadania. Lecz zanim to nastąpi, chciałem jeszcze zwrócić uwagę na kilka spraw.









  • Pamiętajcie o prawidłowym nazewnictwie tematu maila i samego pliku z konstrukcją - stosujemy ten sam szablon BBG-X_Imię i Nazwisko (lub pseudonim)_koszt mostu (X - to numer konkursu np. BBG-1)
  • Jak będziecie wysyłać rozwiązanie, możecie dodatkowo napisać który layout strony najbardziej Wam się podoba i powinien być domyślnym. Można spróbować różnych wariantów, klikając w napis Sidebar, w górnym lewym rogu naszej strony.
  • W poprzednim tygodniu były dwie osoby, którym plansza przeze mnie zaproponowana nie uruchomiła się. Jednym z objawów był podzielony na dwie części ekran (wodę i teren, bez żadnego mostu). Może któryś z czytelników wie co zrobić z tym fantem, bo miał podobną przypadłość?
  • Bardzo mnie cieszy, że powstał zalążek dyskusji na temat optymalnego rozwiązania. Chyba dobrze wytypowałem osobę z najciekawszym rozwiązaniem, bo to właśnie WTKDRW przysłał do mnie najbardziej wyśrubowane rozwiązanie jakie widziałem - 7200! Znowu wykorzystał swój patent ze skocznią inspirowany wczorajszym skokiem Piotra Żyły, dodatkowo mieszając to z konstrukcją naszego zwycięscy Tomka Lisańczuka. Co z tego powstało? Zobaczcie sami:

Powracając do tematu przewodniego - chciałem wam zaprezentować kolejny etap:

BBG-2 - drugi etap, do którego można podejść na co najmniej dwa sposoby. Ciekawi mnie jak tym razem objawi się wasza kreatywność.

Jeszcze raz zapraszam do zmierzenia się z zadaniem!

Dawid Kisała

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons