Wojtek Foltman i jego artykuł w Nowoczesnym Budownictwie Inżynieryjnym



Pewnego spokojnego i nic niezapowiadającego dnia, przeglądałem jak zwykle pocztę, aż tu nagle widzę mail od naszego sponsora - NBI. Propozycja wykorzystania naszego artykułu? Pewnie! Więc jeżeli przeglądacie czasem czasopismo Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne to polecam Wam lipcowo-sierpniowy numer gdzie na 53 stronie możecie przeczytać relację Wojtka Foltmana ze Szkolenia Związku Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej w którym braliśmy udział. Za zdjęcia odpowiada oczywiście niezawodny Michał Bialik.
Jestem przekonany, że to nie ostatnia tego typu współpraca, tym bardziej, że otrzymaliśmy propozycję przesyłania materiałów. Dlatego mam nadzieję, że tym wpisem zachęcę kilka osób do wytężonej pracy. Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły, to przesyłajcie je do nas, postaramy się coś z tym zrobić.

Dla leniwych oraz tych, którzy nie mają papierowej wersji zachęcam do klikania w tutaj.

PS: Podobno w najnowszym numerze MOSTów też można znaleźć krótką informacje o konkursie Bridge Builder Game - jeżeli ktoś ma, to mógłby mi to potwierdzić, bo ja będę miał dostęp do tych numerów dopiero w październiku;(

Dawid Kisała


1 komentarz

TK pisze...

Sprawdzę w poniedziałek, w którymś z ostatnich numerów była wzmianka o SKMS i zdjęcie grupowe.

Pozdro

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons