Dobiegł końca I etap konkursu. Przeszkodą, z którą walczyliście była rozległa dolina rzeczna. Układ fundamentów podpór sugerował konstrukcję trójprzęsłową. Podejścia zawodników były bardzo różne. Jedni rozbudowywali podpory, żeby ograniczyć długości przęseł, inni woleli zwiększać gabaryty dźwigarów kratowych. Niektórzy próbowali nawet zmieniać rozstaw podpór, stawiając je poza punktami stałymi w różnych miejscach, ze środkiem koryta rzeki włącznie. To ostatnie było naturalnie zabronione. Najefektywniejsze okazały się kratownice z jazdą dołem, o pasie górnym zakrzywionym W ciągu dwóch tygodni otrzymaliśmy 113 rozwiązań od studentów z całej Polski! Przez długi czas najtańszy obiekt należał do Sebastiana Dacko. Jego wynik wyrównał w końcu Artur Bogusiak. Gdy wszystko wskazywało na to, że w czołówce nic już się nie zmieni, w ostatnim dniu niespodziewanie pojawił się Paweł Leśniara, czarny koń etapu, wskakując ze swym mostem na pierwszą pozycję. Wyniki przedstawiają się następująco:
Zwycięzcy etapu I:
Zgodnie z ustaleniami prezentujemy 3 najlepsze wyniki. Pozostałe zostaną opublikowane po zakończeniu konkursu. |
4 komentarze
Może by tak oprócz 3 najlepszych wyników zamieścić także średnią z 10 najlepszych rozwiązań po każdym etapie ? Chyba atrakcyjność rywalizacji na tym nie ucierpi
i tak wygra ktoś z PK
A skąd ma wygrać? Z UEK-u?
ROBLOX is driven by an ever growing player base of over 300,000 creator players who provide an infinite variety of highly immersive experiences.
These experiences range from 3D multi-player games and contests, to interactive adventures where players can take on new identities exploring what it's like to be a dinosaur, a miner in a quarry or an astronaut out in space.
Prześlij komentarz
Zapraszam do komentowania!