Konkurs Bridge Building Game - edycja 2012/2013




Po półrocznej przerwie w rozgrywaniu konkursu Bridge Building Game nadszedł czas na jego nową edycję. Przypomnijmy, że konkurs polegał na wybudowaniu przez zadaną przeszkodę mostu, który powinien bezawaryjnie przenieść obciążenie od "pojazdu umownego" (w naszym przypadku pociągu składającego się z lokomotywy z trzema wagonikami). W poprzedniej edycji konkurs dominował Tomek Lisańczuk nie zostawiając innym uczestnikom choćby cienia nadziei na pokonanie go. Liczymy więc, że w tym roku przybędzie nam wielu nowych, zdolnych uczestników gotowych na podjęcie co najmniej równorzędnej walki z ubiegłorocznym zwycięzcą.
W tegorocznym konkursie będziemy starali się połączyć przyjemne z pożytecznym – oprócz czerpania przyjemności z rywalizacji o wybudowanie najlepszego mostu, uczestnicy będą mieli również możliwość zapoznania się z różnymi typami obiektów mostowych, które będą musieli sami później wybudować. Oczywiście jak to na studiach (a w szczególności na Mechanice Budowli) wszelkie pomyłki będą surowo karane. Jak już się pewnie domyśliliście, w tym roku oprócz warunków dotyczących ceny i wytrzymałości dochodzi nowy: odpowiedni schemat statyczny. Spróbujemy zatem w każdym etapie wymusić budowę mostu o danym schemacie, a co z tego wyjdzie - zobaczymy.
Jako, że jest to pierwszy w tym roku akademickim etap konkursu, poniżej przedstawione są główne zasady, których należy się trzymać: 
  1. Regulamin konkursu z poprzedniej edycji zachowuje swoją ważność. Poniższe zasady wprowadzają jego modyfikacje i uszczegółowienie. W razie sytuacji spornych ostateczny głos ma organizator konkursu.
  2. Konkurs polega na wybudowaniu w programie Bridge Building Game (szczegółowe informacje dotyczące instalacji i użytkowania pod tym adresem) obiektu mostowego przez zadaną przeszkodę tak, aby przejeżdżający ‘pojazd umowny’ nie spowodował zniszczenia żadnego elementu konstrukcji. 
  3. Etapy rozpoczynają się w poniedziałki w godzinach wieczornych. 
  4. Na wysyłanie swoich rozwiązań mamy czas do soboty do godziny 23:59. Rozwiązania wysyłamy na adres bbg.knkmpk@gmail.com
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wysłania tylko jednego rozwiązania (tzn. jeżeli wyślemy jedno rozwiązanie we wtorek, a w czwartek kolejne, bo dostaliśmy "weny", to i tak będzie oceniane tylko wtorkowe). 
  6. Nie liczy się kolejność zgłoszeń (dwa rozwiązania o identycznej liczbie punktów zajmują miejsce ex-aequo). 
  7. W zależności od etapu, obowiązującym kryterium przyznawania punktów będzie: najniższa cena, najwyższa wytrzymałość lub najwyższy stosunek wytrzymałość/cena.
  8. Jeżeli w danym etapie zadany jest schemat statyczny obiektu, będą ustalane kary za jego nieprawidłowe przyjęcie.
  9. "Pojazd umowny" rozpoczyna swoją jazdę bezzwłocznie. Oznacza to, że zaczyna swoją jazdę natychmiast po rozpoczęciu testu. W praktyce w celu osiągnięcia w/w warunków postępujemy wg następujących kroków: 
    • Będąc w polu edycji rozpoczynamy „Test” (Przycisk „T”), 
    • Naciskamy „Pause” (Przycisk „P”), 
    • Cofamy do pola edycji („Edit” w lewym górnym rogu ekranu), 
    • Ponownie rozpoczynamy „Test” (Przycisk „T”), 
    • Rozpoczynamy jazdę („Run Train” - przycisk „T”), 
    • Wyłączamy „Pause” (Przycisk „P”). 
  • W skrócie od okna edycji przyciskamy: T, P, Edit, T, T i P. 
Szczególne zasady każdego etapu zostaną podane w momencie jego opublikowania. 
Wszelkie wnioski i pytania należy wysyłać na adres bbg.knkmpk@gmail.com.

Adrian Defus


1 komentarz

Blogger pisze...

ROBLOX is powered by a growing player base of more than 300,000 creator players who generate an infinite variety of highly immersive experiences.

These experiences range from 3D multi-player games and competitions, to interactive adventures where friends can take on new identities to explore what it would be like to be a dinosaur, a miner working a mine or an astronaut out in space.

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons