Etap III

Jak co niedzielę, tak i w tym tygodniu mamy dla Was nowe wyzwanie.
W III etapie musicie zbudować most nad dwoma kanałami wodnymi. Obiekt ma przeprowadzać magistralny trakt kolejowy, w związku z czym zarządca drogi nakłada na nas obowiązek zastosowania wysokiej klasy obciążenia.

Założenie do III etapu: obiekt powinien wytrzymać jednokrotny przejazd pociągu o ciężarze 70500 jednostek.

Uwaga techniczna: ustawienie obciążenia polega na przejściu z obciążenia ,,normal” na ,,progressive”, wpisaniu wartości ,,weight = 70500”, wartość ,,add = 0”, a następnie ,,run train”.




Mapa do pobrania znajduje się tutaj: >> Etap III <<

Rozwiązania należy przesyłać na adres: pkbridge.contest@gmail.com
Temat wiadomości: Etap 1 Imię Nazwisko Uczelnia Cena
Nazwa pliku: Imię_Nazwisko.bgb (max. 12 znaków)

Na wasze rozwiązania czekamy do 13.12.2014.


Jednocześnie informujemy, że ze względu na wysoki poziom trudności postanowiliśmy, że na rozwiązania II etapu czekamy do wtorku 9.12.2014.

Pamiętajcie, że wyniki z każdego etapu wliczane są do klasyfikacji generalnej, w której walczycie o nagrodę główną, którą są licencje światowej klasy rozwiązań informatycznych dla inżynierii lądowej, szkolenia, a także książki i czasopisma o tematyce mostowej. Punkty naliczane są wg wzoru zamieszczonego w §11 regulaminu konkursu

Nagrody dla zwycięzcy etapu III to książka Mosty zintegrowane oraz Budownictwo mostowe. Vademecum.


__________________________________________________________________________________

Wyniki III etapu: 



Imię i nazwiskoUczelniaCenaCzasLiczba punktów
1.Michał DobrzewińskiPolitechnika Gdańska5100197,89
2.Krzysztof GinterPolitechnika Gdańska5500192,82
3.Konrad MatlakPolitechnika Krakowska5700190,29
4.Maciej GapińskiPolitechnika Poznańska5900187,75
5.Bartłomiej KamińskiPolitechnika Gdańska6100185,22

I tym razem zwycięzcą okazał się Michał Dobrzewiński. Musicie dać z siebie 150% normy aby go pokonać:). Michałowi gratulujemy ponownie.

Zespół BBG
Bartłomiej Uliasz
Marta Wojciechowska
Adrian Gołuch
Sandra Kisała



10 komentarzy

Anonimowy pisze...

Oparcie jedynie w wyznaczonych punktach ?

Anonimowy pisze...

Wysoki poziom = mała liczba nadesłanych rozwiązań ? :D

Anonimowy pisze...

Czy elementy mogą znajdować się pod lustrem wody?

Anonimowy pisze...

Czy te dwa punkty nad całą mapką stanowią jakieś ograniczenie wysokości?

Koło Naukowe Konstrukcji Mostowych Politechniki Krakowskiej pisze...

W odpowiedzi na liczne pytania.
1. Opieramy się tylko w punktach stałych
2. Żaden z elementów konstrukcji nie może znajdować się w wodzie.
3. Jeżeli chodzi o dwa punkty nad mapką to nie są one żadnym ograniczeniem i można się spokojnie do nich dowiązać.

Proszę pamiętać że w tym etapie mamy zwiększone obciążenie kolejowe.
Życzymy wszystkim owocnej pracy.

Anonimowy pisze...

Ciężko dowiązać się do czegoś co nie istnieje: ). Te punkty to pozostałości po prętach i nie nie można ich traktować jako podpory.

Koło Naukowe Konstrukcji Mostowych Politechniki Krakowskiej pisze...

Punkty nad mapką nie mają statusu punktów stałych więc nie można traktować ich jako podpory. Usunięcie tych punktów nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji :)

Anonimowy pisze...

Rozumiem. Element wystroju mapy, bardzo ładny: )

Anonimowy pisze...

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki II etapu?

Anonimowy pisze...

24 yr old Systems Administrator II Ferdinande Ferraron, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Nömadak TX and Swimming. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ford GT40 Prototype. jego wyjasnienie

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons