Jak co niedzielę, tak i w tym tygodniu mamy dla Was nowe wyzwanie.
W III etapie musicie zbudować most nad dwoma kanałami wodnymi. Obiekt ma przeprowadzać magistralny trakt kolejowy, w związku z czym zarządca drogi nakłada na nas obowiązek zastosowania wysokiej klasy obciążenia.
Założenie do III etapu: obiekt powinien wytrzymać jednokrotny przejazd pociągu o ciężarze 70500 jednostek.
Uwaga techniczna: ustawienie
obciążenia polega na przejściu z obciążenia ,,normal” na ,,progressive”, wpisaniu wartości ,,weight = 70500”, wartość ,,add = 0”, a następnie ,,run train”.
Mapa do pobrania znajduje się tutaj: >> Etap III <<
Rozwiązania należy przesyłać na adres: pkbridge.contest@gmail.com
Temat wiadomości: Etap 1 Imię Nazwisko Uczelnia Cena
Nazwa pliku: Imię_Nazwisko.bgb (max. 12 znaków)
Na wasze rozwiązania czekamy do 13.12.2014.
__________________________________________________________________________________
Wyniki III etapu:
I tym razem zwycięzcą okazał się Michał Dobrzewiński. Musicie dać z siebie 150% normy aby go pokonać:). Michałowi gratulujemy ponownie.
Temat wiadomości: Etap 1 Imię Nazwisko Uczelnia Cena
Nazwa pliku: Imię_Nazwisko.bgb (max. 12 znaków)
Na wasze rozwiązania czekamy do 13.12.2014.
Jednocześnie informujemy, że ze względu na wysoki poziom trudności postanowiliśmy, że na rozwiązania II etapu czekamy do wtorku 9.12.2014.
Pamiętajcie, że wyniki z każdego etapu wliczane są do klasyfikacji generalnej, w której walczycie o nagrodę główną, którą są licencje światowej klasy rozwiązań informatycznych dla inżynierii lądowej, szkolenia, a także książki i czasopisma o tematyce mostowej. Punkty naliczane są wg wzoru zamieszczonego w §11 regulaminu konkursu
Nagrody dla zwycięzcy etapu III to książka Mosty zintegrowane oraz Budownictwo mostowe. Vademecum.
__________________________________________________________________________________
Wyniki III etapu:
Imię i nazwisko | Uczelnia | Cena | Czas | Liczba punktów | |
1. | Michał Dobrzewiński | Politechnika Gdańska | 5100 | 1 | 97,89 |
2. | Krzysztof Ginter | Politechnika Gdańska | 5500 | 1 | 92,82 |
3. | Konrad Matlak | Politechnika Krakowska | 5700 | 1 | 90,29 |
4. | Maciej Gapiński | Politechnika Poznańska | 5900 | 1 | 87,75 |
5. | Bartłomiej Kamiński | Politechnika Gdańska | 6100 | 1 | 85,22 |
I tym razem zwycięzcą okazał się Michał Dobrzewiński. Musicie dać z siebie 150% normy aby go pokonać:). Michałowi gratulujemy ponownie.
Zespół BBG
Bartłomiej Uliasz
Marta Wojciechowska
Adrian Gołuch
Sandra Kisała
10 komentarzy
Oparcie jedynie w wyznaczonych punktach ?
Wysoki poziom = mała liczba nadesłanych rozwiązań ? :D
Czy elementy mogą znajdować się pod lustrem wody?
Czy te dwa punkty nad całą mapką stanowią jakieś ograniczenie wysokości?
W odpowiedzi na liczne pytania.
1. Opieramy się tylko w punktach stałych
2. Żaden z elementów konstrukcji nie może znajdować się w wodzie.
3. Jeżeli chodzi o dwa punkty nad mapką to nie są one żadnym ograniczeniem i można się spokojnie do nich dowiązać.
Proszę pamiętać że w tym etapie mamy zwiększone obciążenie kolejowe.
Życzymy wszystkim owocnej pracy.
Ciężko dowiązać się do czegoś co nie istnieje: ). Te punkty to pozostałości po prętach i nie nie można ich traktować jako podpory.
Punkty nad mapką nie mają statusu punktów stałych więc nie można traktować ich jako podpory. Usunięcie tych punktów nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji :)
Rozumiem. Element wystroju mapy, bardzo ładny: )
Kiedy zostaną ogłoszone wyniki II etapu?
24 yr old Systems Administrator II Ferdinande Ferraron, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Nömadak TX and Swimming. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ford GT40 Prototype. jego wyjasnienie
Prześlij komentarz
Zapraszam do komentowania!