Wyniki pierwszego etapu konkursu Bridge Builder Game



Pierwsze zadanie na Pontifexa Maxiumusa w grze Bridge Builder Game mamy już za sobą. Swoje rozwiązania przysłało do nas 21 osób, za co serdecznie dziękujemy! Ciężko oceniać czy zadanie było łatwe, czy trudne, niemniej jednak niektóre zaproponowane konstrukcje wywołały niemałe zdumienie.

Przy okazji chciałem Wam przypomnieć o prawidłowym nazywaniu zarówno tematu maila, jak i pliku z rozwiązaniem - zastosowanie szablonu, który zaproponowałem, bardzo ułatwia mi tworzenie rankingu i innych zestawień!

Jeżeli chodzi o podawanie roku studiów to także spieszę z wyjaśnieniem - lata liczmy od I do V, czyli osoba na pierwszym roku drugiego stopnia studiów wysyła do mnie informację, że jest na IV roku.

Dodatkowo postanowiłem też punktować nie pierwszą dziesiątkę, a pierwszą trzydziestkę (zakładając, że kiedyś pojawi się, aż tylu uczestników). Stosowna zmiana pojawi się w regulaminie.

Wracając do meritum...

Najbardziej oryginalne rozwiązanie według mnie zaproponował kolega Wtkdrw, który zastosował w swoim moście połączenie konstrukcji podwieszonej i skoczni narciarskiej Malinka w Wiśle. Nie wiedziałem co prawda, czy brak jezdni w końcowym odcinku zaliczyć jako zgodny z regulaminem, ale postanowiłem, uznać to rozwiązanie, ponieważ w moim mniemaniu nie narusza ono zasad:


Jednak najlepszy w tym tygodniu okazał się Tomasz "Lisu" Lisańczuk, który zastosował zupełnie inne podejście, niż pozostali uczestnicy. Postanowił on nie wykorzystywać najniższego punktu zakotwienia, co okazało się świetnym pomysłem i dużą oszczędnością materiałów:


GRATULUJEMY!!!

Zgodnie z obietnicą nagrodami dla zwycięscy tygodnia są: egzemplarz styczniowego numeru czasopisma MOSTY oraz kalendarz mostów polskich. Zachęcam jednak wszystkich do zbierania kolejnych punktów, bo na koniec cyklu planujemy ufundować bardzo fajne nagrody dla najlepszego z najlepszych.

Cała lista rankingowa prezentuje się następująco:


Kilka osób wybudowało most za taką samą kwotę, jednak tak jak napisałem w regulaminie, istotny jest również czas nadesłania rozwiązania.

Jeżeli wyrazicie taką chęć, to opublikuję także resztę nadesłanych rozwiązań. Może wywoła to dyskusję co do najlepszych sposobów budowy, a także pozwoli Wam wymienić się doświadczeniami i pomysłami. Piszcie swoje opinie w mailach na adres knkmpk@gmail.com lub na naszej tablicy.

Jeszcze raz dziękuje wszystkim uczestnikom i zapraszam do udziału w następnych tygodniach!


Dawid Kisała

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons